airBaltic ievieš jaunu mobilo lietotni

2. jūlijs, 2024

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka darbību sākusi tās jaunā mobilā lietotne, kas paredzēta, lai uzlabotu ceļošanas pieredzi airBaltic Club lojalitātes programmas biedriem. Jauno aplikāciju, izmantojot App Store un Google Play, tagad iespējams lejupielādēt gan iOS, gan Android operētājsistēmās.

Jaunā mobilā lietotne ir izstrādāta, lai airBaltic klientiem ceļošana kļūtu vēl ērtāka. Gaidāmā lidojumu informācija tiek atspoguļota vienuviet, ļaujot viegli pārskatīt savus gaidāmos ceļojumus. Arī iekāpšanas kartes tagad ir pieejamas  lietotnē, nodrošinot pasažieriem vienkāršāku piekļuvi tām. Turklāt mobilā aplikācija savlaicīgi paziņo būtisku informāciju par lidojumu (piemēram, reģistrēšanās sākumu) un citiem svarīgiem jaunumiem.

airBaltic prezidents un izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: “Esam gandarīti ieviest jauno airBaltic mobilo lietotni, kas pieejama mūsu airBaltic Club biedriem. Šī lietotne ne tikai uzlabo ceļošanas pieredzi, bet arī ievērojami pilnveido mūsu lojalitātes programmas funkcijas, nodrošinot labāku pieredzi mūsu lojālajiem klientiem.”

“Turklāt mēs turpināsim attīstīt lietotni, lai nākotnē nodrošinātu vēl vairāk funkciju un lai uzlabotu mūsu pasažieru pieredzi. Aicinām visus mūsu klientus lejupielādēt jauno airBaltic mobilo lietotni un pievienoties airBaltic Club, lai izbaudītu priekšrocības un uzlabotu ceļošanas pieredzi, lidojot ar mums,” piebilst Gauss.

Jaunajā mobilajā lietotnē ir uzlabota airBaltic Club sadaļa. Tā sniedz vienkāršu informāciju par darījumiem, kas veikti, izmantojot saņemtos punktus, norāda uz biedru konkrētā līmeņa priekšrocībām, kā arī iekļauj Planies NFT sadaļu, un drīzumā tiks ieviesti vēl citi jauninājumi. Lietotāji var ērti sekot līdzi saviem uzkrātajiem punktiem, atdalīt privātos un ģimenes/draugu profilus, kā arī piekļūt profila kopsavilkumiem ar detalizētu informāciju par dalībnieku un punktu izmantošanas iespējām. Lietotāji var arī manuāli pievienot rezervācijas, ja rezervācijas procesā nav norādīts viņu airBaltic Club numurs.

Jaunā airBaltic lietotne aizstāj iepriekšējo airBaltic Club lietotni, kuru ik gadu izmantoja vairāk nekā 250 000 lietotāju, tai katru mēnesi bija vairāk nekā 150 000 aktīvu lietotāju un ik mēnesi tika veiktas vairāk nekā 5 000 rezervācijas. Pēc pirmā ieviešanas posma lidsabiedrība plāno pastāvīgi uzlabot jauno mobilo lietotni, lai vēl vairāk uzlabotu klientu pieredzi.

airBaltic nodrošina lidojumus vairāk nekā 130 maršrutos no Rīgas, Tallinas, Viļņas, Tamperes un sezonāli no Grankanārijas piedāvājot ērtus savienojumus lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Kaukāza reģionā. Pilns airBaltic lidojumu saraksts un biļetes ir pieejamas uzņēmuma mājaslapā www.airbaltic.com.

Par airBaltic īsumā:

airBaltic (Air Baltic Corporation AS) ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 97,97% akciju, kamēr pārējiem akcionāriem pieder 2,03%. airBaltic piedāvā ērtus savienojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem maršrutu tīklā Eiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Kaukāza reģionā. Savas pastāvēšanas 28 gados airBaltic kļuvusi par spēcīgu un starptautiski atzītu lidsabiedrību, kas nodarbina vairāk nekā 2 500 darbinieku. airBaltic flotē ir 47 Airbus A220-300 lidmašīnas un tās flote ir viena no jaunākajām Eiropā. Lidsabiedrība ir saņēmusi vairākus starptautiskus apbalvojumus par izcilību, inovatīviem pakalpojumiem un saviem sasniegumiem. Skytrax ir atzinusi airBaltic trīs gadus pēc kārtas par labāko lidsabiedrību savā reģionā. Turklāt Starptautiskā Gaisa satiksmes asociācija (IATA) piešķīrusi airBaltic Daudzveidības un iekļaujošas komandas balvu 2022.gadā. 2023. gadā tā saņēma APEX Pasažieru izvēles balvu par labāko apkalpošanu lidmašīnās Eiropā. Papildus tam 2024. gadā airBaltic tika apbalvota ar PROS AI Inovatora balvu 2024 par mākslīgā intelekta izmantošanu, lai optimizētu darbību.