airBaltic mobilā lietotne sešos mēnešos sasniedz augstus rādītājus

4. februāris, 2025

Latvijas lidsabiedrības airBaltic jaunā mobilā lietotne, kas tika ieviesta 2024. gada jūlijā, aizstājot iepriekšējo versiju, uzrādījusi ievērojamus panākumus. Lietotne, kas paredzēta, lai uzlabotu ceļošanas pieredzi pasažieriem, savas darbības pirmajos sešos mēnešos ir sasniegusi augstus rezultātus.

Apkopotie dati liecina, ka ar jauno mobilo lietotni dubultojies tajā veikto biļešu rezervāciju īpatsvars, tam pieaugot no 7% 2024. gada pirmajā pusgadā, kad vēl bija pieejama iepriekšējā lietotne, līdz 14% otrajā pusgadā. Tikmēr papildu ieņēmumi palielinājušies par 122%, pasažieriem aizvien vairāk izmantojot jauno lietotni, lai iegādātos tādus papildu pakalpojumus kā papildu bagāža, sēdvietas rezervēšana, maltīšu iepriekšēja pasūtīšana un citi.

airBaltic lojalitātes un partnerību nodaļas vadītājs Māris Rudens: “Esam gandarīti par veiksmīgajiem rezultātiem, ko jaunā airBaltic mobilā lietotne ir sasniegusi tikai sešu mēnešu laikā kopš tās ieviešanas. Šī būtiskā izaugsme apliecina mūsu apņemšanos ieviest inovācijas un uzlabot pasažieru apkalpošanu. Mēs joprojām mērķtiecīgi turpinām attīstīt šo platformu, lai nākotnē mūsu klientiem nodrošinātu vēl labāku lietojamības pieredzi. Aicinām ikvienu lejupielādēt jauno airBaltic mobilo lietotni un pievienoties airBaltic Club, lai lidojot ar mums, izmantotu dažādas priekšrocības.”

Pirmajos sešos mēnešos lietotni izmantoja 409 000 unikālu lietotāju. Turklāt lietotnes panākumus veicināja arī tādas interaktīvās funkcijas kā populārās Shake&Win kampaņas. Jaunākā kampaņa, kas bija veltīta airBaltic 29. gadadienai, pārspēja visus iepriekšējos klientu aktivitāšu rekordus.

Lietotne saņēmusi arī nozares atzinību, sasniedzot pirmo vietu Apple App Store bezmaksas lietotņu kategorijā Latvijā. Starp maršrutiem, kuros pasažieri visbiežāk iegādājušies biļetes, izmantojot mobilo lietotni, ir Viļņa–Rīga, Tallina–Rīga un Helsinki–Rīga.

Jaunā mobilā lietotne, kas pieejama gan iOS, gan Android operētājsistēmās, ir izstrādāta, lai airBaltic pasažieriem ceļošanas pieredze būtu vēl ērtāka. Gaidāmā lidojumu informācija tiek atspoguļota vienuviet, ļaujot viegli pārskatīt savus gaidāmos ceļojumus. Arī iekāpšanas kartes tagad ir pieejamas lietotnē, nodrošinot pasažieriem vienkāršāku piekļuvi tām. Turklāt mobilā lietotne savlaicīgi sniedz būtisku informāciju par lidojumu (piemēram, reģistrēšanās sākumu) un citiem svarīgiem jaunumiem.

Jaunajā mobilajā lietotnē ir arī uzlabota airBaltic Club sadaļa. Tā sniedz vienkāršu informāciju par darījumiem, kas veikti, izmantojot saņemtos punktus, norāda uz biedru konkrētā līmeņa priekšrocībām un progresu. Lietotāji var ērti sekot līdzi saviem uzkrātajiem punktiem, atdalīt privātos un ģimenes/draugu profilus, kā arī piekļūt profila kopsavilkumiem ar detalizētu informāciju par dalībnieku un punktu izmantošanas iespējām. Lietotāji var arī manuāli pievienot rezervācijas, ja rezervācijas procesā nav norādīts viņu airBaltic Club numurs.

airBaltic nodrošina lidojumus vairāk nekā 130 maršrutos no Rīgas, Tallinas, Viļņas, Tamperes un sezonāli no Grankanārijas piedāvājot ērtus savienojumus lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Kaukāza reģionā. Pilns airBaltic lidojumu saraksts un biļetes ir pieejamas uzņēmuma mājaslapā www.airbaltic.com.

Par airBaltic īsumā:

airBaltic (Air Baltic Corporation AS) ir vadošā lidsabiedrība Baltijā un viens no visstraujāk augošajiem gaisa pārvadātājiem Eiropā. Kā hibrīda lidsabiedrība tā apvieno gan tradicionālo, gan zemo cenu pārvadātāju priekšrocības. Ar vairāk nekā 130 maršrutiem no Rīgas, Tallinas, Viļņas, Tamperes un sezonāli no Grankanārijas. airBaltic savieno Baltiju ar vairāk nekā 70 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Kaukāza reģionā. airBaltic dibināta 1995. gadā un šobrīd veic lidojumus ar vienu no jaunākajām flotēm Eiropā, kurā ir 49 Airbus A220-300 lidmašīnas, un nodarbina vairāk nekā 2700 profesionāļus. Galvenais uzņēmuma akcionārs ir Latvijas valsts ar 97,97% akciju, kamēr pārējiem akcionāriem pieder 2,03%.

airBaltic apņemšanās sasniegt izcilību ir novērtēta ar vairākiem prestižiem apbalvojumiem, tostarp Skytrax trīs gadus pēc kārtas ir atzinusi airBaltic par labāko lidsabiedrību savā reģionā. Starptautiskā Gaisa satiksmes asociācija (IATA) 2022. gadā piešķīrusi airBaltic Daudzveidības un iekļaujošas komandas balvu. Turklāt 2023. gadā APEX piešķīra uzņēmumam Pasažieru izvēles balvu par labāko apkalpošanu lidmašīnās Eiropā, un 2024. gadā airBaltic saņēma APEX Četru zvaigžņu lidsabiedrības balvu, atzīstot apņemšanos nodrošināt augstas kvalitātes ceļošanas pieredzi. Papildus tam 2024. gadā airBaltic tika apbalvota ar PROS AI Inovatora balvu par mākslīgā intelekta izmantošanu, lai optimizētu darbību.