“Rīgas satiksme” savu 21. pastāvēšanas gadadienu uzsāk ar jaunu vizuālo identitāti

20. februāris, 2024

20. februārī “Rīgas satiksme” svin savu 21. pastāvēšanas gadadienu. Pēdējo gadu laikā  uzņēmums ir attīstījies, ieviešot gan jaunus tehnoloģiskos risinājumus, gan paplašinot videi draudzīgu transporta līdzekļu parku, mainījusies uzņēmuma pārvaldības kultūra un attīstības perspektīvas. Līdz ar gadu laikā piedzīvotajām pārmaiņām, “Rīgas satiksme” savu 21. pastāvēšanas gadadienu uzsāk ar jaunu vizuālo identitāti.

“Rīgas satiksmes” valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa: “Pēdējos gados uzņēmums ir būtiski mainījies. Ir mainījusies ne tikai uzņēmuma pārvaldība, bet arī izpratne par sabiedriskā transporta nozīmi pilsētas kustības un savienojumu nodrošināšanā. Autobuss, trolejbuss un tramvajs pamazām kļūst par daudz ko vairāk kā tikai vienkāršu mobilitātes risinājumu. Nododot pasažieru rīcībā transporta kustības reāllaika datus, digitālās transporta biļetes, kā arī iespēju maršruta tīklā izmantot vienkāršu un saprotamu biļešu tarifu sistēmu, esam cītīgi strādājuši, lai sabiedriskā transporta izmantošana kļūtu  arvien pievilcīgāka un paredzamāka. Dinamika domāšanā, jauni risinājumi un nepieciešamība nepārtraukti attīstīties un mainīties  ir ielikta arī “Rīgas satiksmes” jaunajā zīmolā, kas ir uzlādēts ar kustību, enerģiju un cilvēcību.”

Picture1.png

Jaunā zīmola ieviešana notiks pakāpeniski, aptuveni 2 gadu laikā, netērējot papildu līdzekļus. Sākotnēji jaunais zīmols tiks iestrādāts elektroniskajos dokumentos. Savukārt uz sabiedriskā transporta, kā arī citos drukātajos materiālos jaunais logo tiks nomainīts  brīdī, kad iepriekšējais būs nolietojies.

Esošais “Rīgas satiksmes” logo izveidots 2003. gadā, tādejādi kopš logo ieviešanas ir pagājuši vairāk nekā 20 gadi un logo ir novecojis. Tāpat ikdienā izmantotā krāsu identitāte laika gaitā ir mainījusies un vairs nav vienota.