7 dienu ceļojuma piedāvājums uz HORVĀTIJU! Autobusu tūre + viesnīcas tikai par €129

6. novembris, 2019

7 dienu atpūtas brauciens uz Horvātiju ar visām naktīm viesnīcās tikai par €129 ar Travel RSP! Atzīmē Latvijas dzimšanas dienu pie Adrijas jūras Horvātijā! Dzimšanas dienu nosvini horvātu ciemā ar tradicionālu mūziku, gardiem horvātu nacionālajiem ēdieniem un vīnu. Vēl ceļojuma laikā tiks dota iespēja piedalīties olīvu un mandarīnu ražas novākšanā, kā arī apmeklēt Horvātijas pērles: Splitu un Dubrovnikus.

Horvātijas Republika ir valsts Eiropā, Balkānu reģionā, tās galvaspilsēta ir Zagreba. Tā robežojas ar Slovēniju un Ungāriju ziemeļos, Serbiju ziemeļaustrumos, Bosniju un Hercegovinu austrumos, Melnkalni dienvidaustrumos un Adrijas jūru dienvidos. Kopš 2009. gada 1. aprīļa Horvātija ir NATO dalībvalsts. 2011. gada 9. decembrī Horvātija un Eiropas Savienība parakstīja pievienošanās līgumu un 2013. gada 1. jūlijā tā kļuva par 28. Eiropas Savienības dalībvalsti.

Maršruts:

Rīga – Horvātija (Trogiras rivjēra) – Rīga

Braucienu datumi:

2019.g. 14. – 20. novembris

1. DIENA

Agri no rīta Izbraucam no Rīgas. Lietuva, Polija, Čehija. Naktsmītne – viesnīca Čehijas/ Polijas pierobežā.

2. DIENA

Izbraucam uz Horvātiju – Adrijas jūras piekrasti Dalmācijā. Brauciens caur Austriju un Slovēniju. Vakarā iekārtojamies naktsmītnēs – apartamentos Trogiras rivjērā.

3. DIENA

Atpūta pie jūras. Piedāvājam braucienu uz Trogiru – Dalmācijas pērli, pilsētu – muzeju, kas atrodas UNESCO aizsardzībā, un uz olīvkoku dārziem, kur varēsiet piedalīties olīvu ražas novākšanā.* Pēc padarītā darba saimnieks čaklos strādniekus pacienās ar pusdienām, uzsauks vīnu un rakiju!

4. DIENA

Atpūta pie jūras. Piedāvājam braucienu uz Dubrovnikiem* – Horvātijas dienvidu pērli, kas iekļauta UNESCO Pasaules mantojuma sarakstā. Pa ceļam Neretvas ielejā varēsiet baudīt jauno mandarīnu ražu* – tos paši salasīsiet dārzos. Pēc mandarīnu ražas vākšanas ir iespēja piedalīties pusdienās (mandarīnu lasīšana un pusdienas par papildmaksu).

5. DIENA

Atpūta pie jūras. Piedāvājam braucienu uz Krkas Nacionālo parku*, kur varēs aplūkot tā raksturīgos kanjonus un ūdenskritumus.Pēc parka apskates braucam uz romiešu Dalmācijas provinces galvaspilsētu Splitu.Iespēja apskatīt Romas imperatora Diokletiāna pili (UNESCO).* Vakarā piedāvājam atzīmēt Latvijas Valsts svētku dienu horvātu nacionālā stilā, doties izbaudīt mielastu horvātu ciemā ar dzīvo mūziku, gardiem horvātu nacionālajiem ēdieniem un vietējo vīnu! *

6. DIENA

Agri no rīta uzsākam mājupceļu. Izbraucam uz Plitvices Nacionālo parku. Parka 16 ezeru sistēma ar neskaitāmiem ūdenskritumiem.** Brauciens caur Slovēniju, Austriju, Čehiju. Nakts viesnīcā Čehijas Polijas pierobežā.

** Gadījumā, ja ir nelabvēlīgi laika apstākļi, tad parks var tikt slēgts, kā rezultātāvilcieniņi un laivas nekursētu. Parka apskate būtu iespējama tikai ejot ar kājām.

7. DIENA

Vēlu vakarā/ naktī atgriešanās Rīgā.

NEPIECIEŠAMIE CEĻOJUMA DOKUMENTI:

• Latvijas pilsoņi un nepilsoņi uz Horvātiju var doties bez vīzas.

• Latvijas pilsoņi uz Horvātiju var ceļot gan ar pasi, gan ID karti. Abiem dokumentiem ir jābūt derīgiem visa ceļojuma laiku. Latvijas nepilsoņi uz Horvātiju var ceļot tikai ar derīgu pasi.

Cenā ietilpst:

• autotransporta (kondicionieris, WC) pakalpojumi;
  • grupas vadītāja pakalpojumi;
  • 2 naktis 2 zvaigžņu viesnīcā Čehijas Polijas pierobežā, 2-vietīgi numuri ar brokastīm;
  • 4 naktis apartamentos Horvātijā, kūrortpilsētā Okrug Gornji Trogiras rivjērā (4- un 6-vietīgi apartamenti ar virtuvi, dušu, tualeti un 2-vietīgām guļamistabām).

autobusu tūre uz horvātiju

Kur rezervēt?

TRAVEL RSP

Sekojiet līdzi  TravelFree.lv lapai arī sociālajā tīklā Facebook!

Naktsmītnes:

Salīdzini tūkstošiem ceļojumu vietņu un ietaupiet naudu, izmantojot pasaules lielāko viesnīcu meklēšanas lapu  HotelsCombined .