Ārkārtējā situācija Latvijā pagarināta līdz 9.jūnijam
Tas nozīmē, ka līdz turpmākiem valdības lēmumiem paliek spēkā arī līdz šim noteiktie ceļošanas ierobežojumi un nav atļauti starptautiskie pasažieru pārvadājumi. Tādejādi arī turpmāk starptautiskie pasažieru lidojumi no un uz lidostu “Rīga” nenotiks, izņemot īpašos repatriācijas reisus, kuriem atļauju izsniedz satiksmes ministrs. Pilns atļauto lidojumu saraksts atrodams Satiksmes ministrijas mājas lapā.
Lidosta “Rīga” ārkārtējās situācijas apstākļos turpinās darbu ierobežotā apjomā, apkalpojot kravu, biznesa aviācijas lidojumus, iekšzemes un tehniskos lidojumus, kā arī satiksmes ministra atļautos repatriācijas reisus.
Repatriācijas reisu pasažierus lidosta aicina nokļūšanai no un uz lidostu pēc iespējas izmantot personīgo transportu. Savukārt sagaidītājus un pavadītājus aicina nedoties uz lidostu, ja vien pasažierim nav nepieciešama īpaša palīdzība.
Pasažierus, kuriem nav sava transporta nokļūšanai mājās, aicina sekot lidostas darbinieku norādēm un doties uz īpašajiem autobusiem, kas būs izvietoti autobusu līnijā īstermiņa autostāvvietā P1.
Ieeja lidostas terminālī ir atļauta tikai pasažieriem, tāpēc sagaidītāji ir aicināti uzturēties savos transportlīdzekļos ārpus termināla. Lidosta atgādina, ka īstermiņa autostāvvietā P1 pirmās 10 minūtes auto var novietot bez maksas.
Uzturoties lidostā, aicina pasažierus būt atbildīgiem, rūpīgi ieturēt 2 metru distanci gan savstarpēji, gan attiecībā pret lidostas darbiniekiem, un ievērot citus drošības pasākumus. Lidostas terminālī pasažieriem ir pieejami bezmaksas roku dezinfekcijas līdzekļu stendi.
Atlidojošos pasažierus, kuriem ir bažas par iespējamu saslimšanu, aicina vērsties pie mediķiem, kuru posteņi atrodas pirms E un C bagāžas saņemšanas zālēm.
Lidosta atgādina, ka visiem pasažieriem, kas atgriezušies no ārvalstīm, obligāti jāievēro 14 dienu karantīna.
Lai krīzes apstākļos maksimāli taupītu resursus, lidostas terminālis lielākoties ir apmeklētājiem slēgts, tāpēc lidosta aicina pasažierus visus jautājumus, kas saistīti ar biļešu rezervāciju, lidojumu pārcelšanu, kompensācijām par atceltajiem lidojumiem un citus risināt attālināti, sazinoties ar savu aviokompāniju.