airBaltic Club ikmēneša aktīvo biedru īpatsvars sasniedzis rekordaugstu līmeni

18. marts, 2024

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka 2024. gada pirmajos divos mēnešos airBaltic Club lojalitātes programmas aktīvo biedru īpatsvars ievērojami pieaudzis, sasniedzot gandrīz 25%. Tas nozīmē, ka no kopumā 566 000 airBaltic pasažieru janvārī un februārī aptuveni 68 000 katru mēnesi bija airBaltic Club biedri, tādējādi šis rādītājs sasniedzis visu laiku augstāko atzīmi. Līdz ar to lojalitātes programmas dalībnieku skaits turpina pieaugt gan absolūtos skaitļos, gan kā daļa no kopējā pasažieru skaita.

airBaltic lojalitātes un partnerību nodaļas vadītājs Māris Rudens: “Šis gads airBaltic Club ir iesācies ar jaunu sasniegumu – ar aktīvo dalībnieku īpatsvaru, kas tuvojas 25% atzīmei. Mēs ne tikai atzīmējam šo sasniegumu, bet arī novērtējam uzticību un savas vērtības apliecinājumu, ko mūsu pasažieri mums izrāda. Šis rekordaugstais rādītājs apliecina mūsu apņēmību uzlabot pasažieru pieredzi. Turklāt, pārsniedzot viena miljona biedru robežu, mūsu mērķis ir 2024. gadā sasniegt 1,3 miljonus biedru. airBaltic Club turpina attīstīties, piedāvājot vairāk iespēju nopelnīt un izmantot lojalitātes punktus, tādējādi vēlreiz apliecinot mūsu apņemšanos uzlabot ceļošanas pieredzi.”

“Mēs novērtējam pasažieru uzticību, un, ņemot vērā, ka mums ir vēl vairāk jaunu ideju, ko ieviest airBaltic Club, mēs ceram, ka tās turpinās piesaistīt arvien vairāk jaunu lietotāju un sniegs gandarījumu jau esošajiem,” piebilda Rudens.

Kā jau ziņots iepriekš, 2023. gada beigās airBaltic Club atzīmēja nozīmīgu sasniegumu – vienu miljonu biedru. No tiem 70% pārstāv Baltijas valstis un Somiju. Katru mēnesi lojalitātes programmai pievienojas apmēram 30 000 jaunu biedru, turklāt 150 000 cilvēku mobilo lietotni izmanto katru mēnesi.

airBaltic Club ir lojalitātes programma, kurā ceļojot iespējams pelnīt punktus, lai saņemtu dažādas balvas. Tās biedri var pelnīt punktus ikreiz, kad lido ar airBaltic vai izmanto citu ceļojumu partneru pakalpojumus.

Lai iegūtu papildu informāciju par airBaltic Club, lūdzam apmeklēt vietni:
https://www.airbaltic.com/lv/par-airbaltic-club

Svarīgi piebilst, ka airBaltic Club lojalitātes programmas neatņemama un inovatīva sastāvdaļa ir Planies – digitāli kolekcionējami NFT, kurus veido unikāli animācijas lidmašīnu dizaini ar dažādiem elementiem, tai skaitā muti, acīm, spārniem, dzinējiem un tamlīdzīgi. Papildu informācija par Planies pieejama šeit: www.planiesnft.com.

airBaltic nodrošina lidojumus vairāk nekā 100 maršrutos no Rīgas, Tallinas, Viļņas un Tamperes, piedāvājot ērtus savienojumus lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Kaukāza reģionā. Pilns airBaltic lidojumu saraksts un biļetes ir pieejamas uzņēmuma mājaslapā www.airbaltic.com.

Par airBaltic īsumā:

airBaltic (Air Baltic Corporation AS) ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 97,97% akciju, kamēr pārējiem akcionāriem pieder 2,03%. airBaltic piedāvā ērtus savienojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem maršrutu tīklā Eiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Kaukāza reģionā. Savas pastāvēšanas 28 gados airBaltic kļuvusi par spēcīgu un starptautiski atzītu lidsabiedrību, kas nodarbina vairāk nekā 2 500 darbinieku. airBaltic flotē ir 47 Airbus A220-300 lidmašīnas un tās flote ir viena no jaunākajām Eiropā. Lidsabiedrība ir saņēmusi vairākus starptautiskus apbalvojumus par izcilību, inovatīviem pakalpojumiem un saviem sasniegumiem. Skytrax ir atzinusi airBaltic divus gadus pēc kārtas par labāko lidsabiedrību savā reģionā. Papildus tam Starptautiskā Gaisa satiksmes asociācija (IATA) piešķīrusi airBaltic Daudzveidības un iekļaujošas komandas balvu 2022.gadā. 2023. gadā tā saņēma APEX Pasažieru izvēles balvu par labāko apkalpošanu lidmašīnās Eiropā.