airBaltic pamet Krievijas tirgu
Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka pieņēmusi lēmumu līdz turpmākam paziņojumam atstāt Krievijas tirgu un atcelt visus plānotos reisus uz un no galamērķiem Krievijā. Šis lēmums seko pēc iepriekš izziņotā lidojumu apturēšanas paziņojuma.
Par airBaltic īsumā:
airBaltic (Air Baltic Corporation AS) savieno Baltijas reģionu ar vairāk nekā 70 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un NVS. Pēdējos 25 gados airBaltic kļuvusi par spēcīgu, rentablu un starptautiski atzītu lidsabiedrību. airBaltic ir visatpazīstamākais Latvijas starptautiskais zīmols un nodrošina vairāk nekā 2,5% no Latvijas IKP. airBaltic veic lidojumus ar 33 Airbus A220-300 lidmašīnām. airBaltic ir saņēmusi vairākus starptautiskus apbalvojumus par izcilību, inovatīviem pakalpojumiem un saviem sasniegumiem, pateicoties veiksmīgai uzņēmējdarbības restrukturizēšanai. Skytrax airBaltic piešķīrusi piecu zvaigžņu vērtējumu par ieviestajiem Covid-19 drošības pasākumiem. Papildus tam lidsabiedrību drošības, piedāvājuma un Covid-19 novērtēšanas aģentūra Airlineratings.com iekļāvusi airBaltic starp TOP 20 pasaules aviokompānijām, kas visveiksmīgāk īstenojušas Covid-19 izplatības ierobežošanas pasākumus. 2018. un 2019. gadā airBaltic tika apbalvota ar ATW Tirgus līdera balvu. 2019. gadā airBaltic saņēma Airline Strategy Nozares līderības balvu (Sector Leadership Award). airBaltic ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 96,14% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA Aircraft Leasing 1 pieder 3,86%.
Aviācijas nozare netieši nodrošina gandrīz 30 000 darbavietu Latvijā, miljoniem cilvēku Rīgu izmanto kā tranzīta maršrutu, bet vēl vairāk cilvēku ierodas Latvijā. Katru gadu ārvalstu tūristi Latvijā iztērē vairāk nekā 750 miljonus eiro. Papildu informācija atrodama: https://blog.airbaltic.com/lv/airbaltic-ieguvums-latvijas-ekonomikai/.