“Pasažieru Vilciens” ievieš pakāpenisku pāreju uz zīmolu “Vivi”

29. novembris, 2023

“Pasažieru Vilciens” ievieš pakāpenisku pāreju uz zīmolu “Vivi”, tā kā no 29. novembra “Škoda Vagonka” nodod pirmos jaunos elektrovilcienus. Jaunā zīmola nozīme ietver pārvietošanās dzīvīgumu, iespējas augt un attīstīties, ko uzticama mobilitāte paver cilvēku, uzņēmumu un valsts līmenī. “Vivi” ir viegli uztverams un saprotams arī starptautiskā vidē, kas veicina iespējas nākotnē sekmīgi izplesties Baltijas reģionā.

Nosaukums “Vivi” ir veidots no saukļa “Vienā vilcienā” vārdu pirmajiem diviem burtiem. Sauklis “Vienā vilcienā” simbolizē pārvietošanos no punkta A uz punktu B ātrā, paredzamā un uzticamā veidā. Tas runā par kustību un cilvēku pārvietošanās paradumiem: cilvēki ir vienoti braucienā, kas ļauj visur paspēt laikā, neatkarīgi no katra galamērķa. Skatoties no valodnieciskā aspekta, no latīņu “vīvus” atvasinātais “vivi” nozīmē dzīvs. Vilciena pasažieru pārvadājumi nodrošina iedzīvotājiem pārvietošanos un mobilitāti, tie palīdz radīt iespēju dzīvei un ilgtspējīgai attīstībai.

Logo pauž dinamiku, stabilitāti, pārliecību, elastību un funkcionalitāti. Tā kā logo ir vārda zīme – nosaukums un simbols vienlaikus –, tas viegli nolasās un ir ērti pielietojams. Logo uzbūves pamatā ir “vienā vilcienā” līnijas koncepcija un ietekmes no vilciena formas, kā arī asociatīva sasaiste ar līdz šim esošā logotipa elementiem jaunā, ilgtspējīgā un modernā veidolā, proti, tajā ir iestrādāti AS “Pasažieru vilciens” grafiskai identitātei raksturīgie spārni, kas simbolizē kustības un ceļošanas brīvību. Izmantotās burtu formas netieši norāda uz virzību uz priekšu un raisa asociācijas ar vilciena vagonu.

Logotipa signāldzeltenā krāsa nozīmē funkcionalitāti, enerģiskumu, prieku un draudzīgumu sadarbībā ar klientiem, partneriem un darbiniekiem. Šī toņa dzeltenā krāsa jau no pagājušā gadsimta vidus pasaulē tiek izmantota transporta nozarē drošības un redzamības nolūkos. “Vienā vilcienā” grafikas elementi ilustrē viegluma, draudzīguma un miera sajūtu.

Zīmolu “Vivi” izmantosim jauno vilcienu interjera un eksterjera dizainā, tīmekļvietnē, mobilajā lietotnē, informatīvajos un reprezentatīvajos materiālos. Zīmols “Vivi” no šodienas ir ieviests digitālajā vidē tīmekļa vietnē un mobilajā lietotnē, savukārt uz vilcieniem un tajos līdz ar pasažieru pārvadājumu uzsākšanu – decembra vidū. Pilnu zīmola ieviešanas procesu plānojam pabeigt līdz 2024. gada beigām.

““Vivi” ievada jaunu posmu AS “Pasažieru vilciens” attīstībā, kurā esam ielikuši spēcīgus pamatus tam, lai uzlabotu vilciena pasažieru pārvadājumu kvalitāti un pieejamību. Uzņēmuma mērķis ir nodrošināt ilgtspējīgus, piekļūstamus un nepārtrauktus pasažieru pārvadājumus, kas atbilst efektīvas mobilitātes vajadzībām un veicina reģionu sasniedzamību. Mēs turpināsim strādāt, lai arvien vairāk cilvēku izvēlētos vilcienus kā videi draudzīgāku iespēju ātri, ērti un droši nokļūt galamērķī. Tas nozīmē ne vien mūsdienīgākus vilcienus, bet arī jauna līmeņa pasažieru pieredzi tajos, vilcienu kursēšanas biežumā, pasažieru apkalpošanā, biļešu iegādē un informācijas pieejamībā tīmekļvietnē un lietotnē,” norāda AS “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

Jaunais zīmols paspilgtina uzņēmuma darbības principus: tas ir moderns un mūsdienīgs ritošais sastāvs, arvien uzlabots klientu serviss, augstāki standarti, labākas un plašākas mobilitātes iespējas. Tā ir tiekšanās uz izcilību mūsdienīgā sabiedriskajā transportā.

Vienā vilcienā!

 

Avots: pv.lv