Pagaidu pieturvieta atradīsies aptuveni 50 metru attālumā no līdzšinējās pieturvietas virzienā uz Rīgu.
Turpat pie pārceltās pieturvietas tiks novietots arī biļešu tirdzniecības automāts.
Lidostas teritorijā gājēju un autovadītāju ērtībām tiks papildus novietotas arī jaunās pieturvietas izvietojuma norādes.
“B.S.L. Infra” sākusi arī jauna stāvlaukuma būvniecību starp Biroju ielu un “Viada” degvielas uzpildes staciju. Lidostas darbiniekiem paredzētā stāvvieta tiks izbūvēta aptuveni 20 000 kvadrātmetru platībā, radot vairāk nekā 800 automašīnu novietņu. Autostāvvietu plānots pabeigt nākamgad.
Jau ziņots, ka “Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Sākotnēji bija paredzēts, ka “Rail Baltica” izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, bet iesaistītās puses vairākkārt paudušas, ka tās ir būtiski pieaugušas. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Dzelzceļa līniju “Rail Baltica” plānots atklāt secīgi pa posmiem laikā no 2028.gada līdz 2030.gadam.