8 dienu brauciens uz ITĀLIJU: Venēcija un Itālijas rivjēra – Rimini! Autobusu tūre + viesnīcas par €229

7. jūlijs, 2019

8 dienu brauciens uz Itāliju: Venēcija un Rimini ar visām naktīm viesnīcās tikai par €229! Atpūtieties Itālijas kūrortā Rimini – Adrijas jūras lieliskajās smilšu pludmalēs, un izbaudiet glāsmainu jūru, spožu sauli un nepārspējamo Itālijas dabu! Apvienojiet atpūtu pludmalē un izklaides: Jūsu priekam – kafejnīcas, veikaliņi, diskotēkas un Travel RSP piedāvātās ekskursijas!

Itālija ir valsts Dienvideiropas centrālajā daļā. Kopš 1946. gada konstitucionālā referenduma Itālija ir republika. Lielākā daļa no valsts atrodas Apenīnu pussalā, kas tālu iestiepjas Vidusjūrā. Pēc kontūras šī pussala atgādina zābaku. Itālijai pieder arī divas lielas salas: Sardīnija un Sicīlija, un vairākas mazākas salas. Aptuveni trīs ceturtdaļas no valsts teritorijas klāj kalnienes un kalni. Itālijas ziemeļos dabīgā robeža ar citām valstīm ir Alpu kalni, savukārt tālu pussalā iestiepjas Apenīnu kalni.

Maršruts:

Rīga – Rimini – Rīga

Braucienu datumi:

2019.gada 14. – 21. septembris

1. DIENA

Plkst. 6:00 izbraukšana no Rīgas, Zinātņu akadēmijas. Brauciens caur Lietuvu, Poliju. Vakarā ierašanās viesnīcā Polijas / Čehijas pierobežā.

2. DIENA

Brokastis viesnīcā. Laiks ceļā: Čehija, Austrija, Itālija. Vēlu vakarā ierašanās kūrortpilsētā Rimini rivjērā, kas atrodas Adrijas jūras krastā ar daudzus kilometrus garām smilšainām pludmalēm.

3. DIENA

Brokastis viesnīcā. Atpūta pie jūras vai arī piedāvājam doties 1/2 dienas ekskursijā uz pundurvalsti Sanmarīno*, kas savu vēsturi sāk skaitīt no 301. gada un devusi patvērumu daudziem cīnītājiem, ieskaitot Garibaldi. Uz Titāno kalna atrodas Sanmarīno valsts simboli – trīs cietokšņi: Česta, Guaita un Montale. Pievakarē iegriezīsimies jaukā itāļu ciematiņā kalnos ar vecām ēkām, dzirnavām, pulksteņtorni. Te būs iespēja degustēt Markes reģiona vīnus ar vietējāmtipiskajām šī reģiona itāļu uzkodām. Nakts viesnīcā Rimini rivjērā.

* Brauciens par papildsamaksu .

4. DIENA

Brokastis viesnīcā. Iespējams atpūsties pie Adrijas jūras vai arī doties braucienā uz Florenci.* Apskates ekskursija ar vietējo gidu** (krievu valodā): Santa Kročes bazilika ar Džoto freskām, Dantes piemineklis, slavenā Uffici galerija, Sinjorijas laukums un Vecā pils, Florences simbols – Santa Maria del Fiore katedrāle un baptistērijs. Pēc ekskursijas brīvais laiks, lai apskatītu kādu no muzejiem, ieturētu maltīti vai ari iepirktos izslavētajā Florences tirgū. Atgriešanās viesnīcā.

* Brauciens par papildsamaksu/ ** ekskursija par papildsamaksu.

5. DIENA

Brokastis viesnīcā. Atpūta pie jūras vai arī piedāvājam doties braucienā uz Asīzi un Perudžu.* Asīzes vārds saistās ar Sv. Francisku un Sv. Klāru. Pilsēta ir izvietojusies kalna nogāzē, kas tai piešķir īpašu šarmu. Ģerānijām rotātās mājas un putojošu strūklaku šļakatas pilsētas laukumos. Asīzes centrā redzamas Minervas tempļa kolonnas, kas saglabājušās no Augusta laika romiešu tempļa. Sv. Franciska bazilikā var apskatīt slavenāko mākslinieku Džoto un Lorenceti gleznas. Perudža – viena no skaistākajām un iespaidīgākajām Itālijas pilsētām. Baznīcas, laukumi, senatnīgas celtnes un etrusku laika pilsētas aizsargmūris. Atgriešanās un nakts viesnīcā Rimini.

* Brauciens par papildsamaksu.

6. DIENA

Brokastis viesnīcā. Brauciens līdz Venēcijai. Venēcijā ir vieta ikvienam – gan cilvēkiem, kuriem patīk pastaigas, gan romantiskiem sapņotājiem, kuri dod priekšroku gondolām. Pilsētas apskate:** Frari baznīca, Lielais kanāls, Rialto tilts, San Marko laukums, Dodžu pils – tās ir vietas, ko daudzi ir sapņojuši ieraudzīt. Brīvais laiks līdz vēlam vakaram. Vakarā izbraucam uz Poliju. Nakts autobusā.

** Ekskursija par papildsamaksu.

7. DIENA

Brauciens cauri Itālijai, Austrijai, Čehijai. Pēcpusdienā ierašanās Čenstohovā. Iekārtošanās viesnīcā. Brīvais laiks. Iespēja apmeklēt poļu galveno svētvietu – Jasna Goras baziliku, pastaigāt pa pilsētu, iepirkties lielveikalā. Nakts viesnīcā Čenstohovā.

8. DIENA

Brokastis viesnīcā. Brauciens cauri Polijai, Lietuvai. Vēlu vakarā atgriešanās Rīgā.

Cenā ietilpst:

• autotransporta (kondicionieris, WC) pakalpojumi;
  • grupas vadītāja pakalpojumi;
  • 2 naktis 2 zvaigžņu viesnīcās Polijas / Čehijas pierobežā un Čenstohovā ar brokastīm (2-vietīgi numuriņi ar ērtībām);
  • 4 naktis 2 zvaigžņu viesnīcā Itālijā, Rimini ar kontinentālajām brokastīm (2-vietīgi numuriņi ar ērtībām).

NEPIECIEŠAMIE CEĻOJUMA DOKUMENTI:

• Latvijas pilsoņi un nepilsoņi uz Itāliju var doties bez vīzas.

• Latvijas pilsoņi uz Itāliju var ceļot gan ar pasi, gan ID karti. Abiem dokumentiem ir jābūt derīgiem visa ceļojuma laiku. Latvijas nepilsoņi uz Itāliju var ceļot tikai ar derīgu pasi.

brauciens uz ITĀLIJU Venēcija un Itālijas rivjēra Rimini

Kur rezervēt?

TRAVEL RSP

Sekojiet līdzi  TravelFree.lv lapai arī sociālajā tīklā Facebook!

Naktsmītnes:

Salīdzini tūkstošiem ceļojumu vietņu un ietaupiet naudu, izmantojot pasaules lielāko viesnīcu meklēšanas lapu  HotelsCombined .