Pasažieru skaits lidostā “Rīga” pieaudzis vairāk nekā trīs reizes
Lidosta “Rīga” šā gada janvārī–augustā apkalpojusi 3,4 miljonus pasažieru, kas ir trīs reizes vairāk, salīdzinot ar iepriekšējā gada rādītājiem, liecina operatīvie dati par lidostas darbības rezultātiem gada pirmajos astoņos mēnešos.
Turpinoties vasaras ceļojumu sezonai, šā gada augustā lidostu “Rīga” izmantojuši vairāk nekā 573 tūkstoši ceļotāju jeb par 47 % vairāk nekā gadu iepriekš (390 tūkst. pasažieru 2021. gada augustā). Pasažieru lidojumu vidējais aizpildījums pārsniedz 80 %, un joprojām pieprasītākie bijuši atpūtas lidojumu maršruti uz Vidusjūras valstīm.
Visvairāk ceļotāju – 310,8 tūkstoši jeb 54,2 % augustā lidostā “Rīga” izmantojuši nacionālo aviokompāniju “airBaltic”, otrajā vietā ierindojot “Ryanair” ar 164 tūkstošiem jeb 28,6 % no pasažieru kopskaita.
Kopā pagājušajā mēnesī apkalpoti 5113 lidojumi jeb par 5 % vairāk nekā pērn šajā pašā laikā (4878 lidojumi 2021. gada augustā). 4599 no visiem apkalpotajiem lidojumiem bijuši pasažieru lidojumi. Janvārī–augustā apkalpoto lidojumu skaits, salīdzinot ar pērno gadu, pieaudzis par 130 % – no 13,6 tūkstošiem lidojumu pērn līdz 31,2 tūkstošiem šogad.
Augustā apkalpoti 156 gaisa kravu reisi, kopā mēnesī apstrādājot 1550 tonnas kravu. Savukārt no janvāra līdz augustam kopā lidostā “Rīga” apkalpoti vairāk nekā 14 tūkstoši tonnu aviācijas kravu. Salīdzinājumā – pērn janvārī–augustā pašā laikā apkalpoto kravu apjoms bija vairāk nekā 16 tūkst. tonnu, bet 2019. gadā – gandrīz 17 tūkst. tonnu.
Lidosta “Rīga” ir strauji augošs Ziemeļeiropas gaisa satiksmes mezgls, kas savieno Baltijas valstis ar Eiropas darījumu centriem un iecienītiem atpūtas galamērķiem. Apzinoties savu lomu un atbildību Latvijas tautsaimniecībā, lidosta “Rīga” attīsta ilgtspējīgus pakalpojumus un infrastruktūru, rūpējoties par darbiniekiem un apkārtējo vidi, ejot kopsolī ar sabiedrību un vietējo kopienu. Pievienojoties iniciatīvai “Net Zero 2050”, lidosta “Rīga” ir apņēmusies sasniegt klimata neitralitāti līdz 2050.gadam.